Według raportu „Zarządzanie kryzysem w polskich przedsiębiorstwach 2018”, najpoważniejszym źródłem kryzysów wizerunkowych rodzimych firm jest Internet. 
      Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe - 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020 
      V edycja społecznej akcji „Dwie godziny dla Rodziny”, której kulminacja przypada na 15 maja – Międzynarodowy Dzień Rodzin. 
      W lubelskim i białostockim Inkubatorze Samsung rozpoczął się cykl bezpłatnych webinarów zatytułowany „Przedsiębiorcze lato”. 
      Polski oddział międzynarodowego koncernu Pernod Ricard od marca ma nową siedzibę, która znajduje się na ostatnim piętrze biurowca Lumen w centrum Warszawy. 
      Firma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w październiku ubiegłego roku postawiła na nowy kanał komunikacji z klientami – social media. 
      Kilkanaście nowych kolekcji tkanin odzieżowych dla dzieci i dorosłych zaprezentował Andropol na Międzynarodowych Targach Tekstylnych Fast Textile 2016. 
      Logistyka dla producentów i dystrybutorów motoryzacyjnych części zamiennych 
      MLP Group opublikowało skonsolidowane wyniki za trzy kwartały 2016 r. W tym okresie Grupa wypracowała 22,7 mln zł zysku netto oraz 67,0 mln zł przychodów. Wartość aktywów netto wyniosłą 630,6 mln zł. 
      STIEBEL ELTRON uruchomił nową stronę internetową. Witrynę stiebel-eltron.pl charakteryzuje przejrzystość informacji, prostota, funkcjonalność, szybkość wczytywania stron oraz intuicyjna nawigacja.