Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak najwięksi tracą duże pieniądze?Kategoria: BIZNES, FirmaPomimo swych niewątpliwych walorów istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja m
Data publikacji: 2015-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak usprawnić administrację w polskich firmach?Kategoria: BIZNES, FirmaZamiast godzinnych spotkań całego zespołu – 5 minutowe briefingi tylko dla osób uczest
Data publikacji: 2014-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Druga edycja Business Communiation Forum 2014Kategoria: BIZNES, Firma27 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja Business Communication Forum 2014, poświęcona
Data publikacji: 2013-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IT Contracting na pierwszym śniadaniu biznesowym z Pro ProgressioKategoria: BIZNES, FirmaFundacja Outsourcingowa Pro Progressio rozpoczęła cykl śniadań biznesow
Data publikacji: 2018-08-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobry wizerunek małej firmy. Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea HubKategoria: BIZNES, FirmaChoć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku
Data publikacji: 2019-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarcie Makaruna w DubajuKategoria: BIZNES, FirmaNajwiększy Makarun na największej sztucznej wyspie świata już otwarty. Od 2 grudnia słynny hotel Atlantis, naj
Data publikacji: 2018-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bądź smart! Wybierz smart! – czyli wiosenna promocja firmy WIŚNIOWSKIKategoria: BIZNES, FirmaDom to nie tylko centrum życia rodzinnego, ale także ostoja o
Data publikacji: 2017-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zbuduj markę osobistą, która sprzedaje. Spotkanie w łódzkim Idea HubKategoria: BIZNES, FirmaBez względu na to, czy prowadzimy własny biznes, czy obejmujemy ki
Data publikacji: 2020-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wojciech Zielecki wzmacnia zespół Peakside w PolsceKategoria: BIZNES, FirmaWojciech Zielecki dołączył do zespołu Peakside Capital Advisors w Polsce.Wojciech
Data publikacji: 2016-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczny handlowiec lubi swoich klientówKategoria: BIZNES, FirmaTo, czy klient dokona konkretnego zakupu, zależy zarówno od jego potrzeb, jak i od tego, czy hand