Data publikacji: 2019-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dylemat niskiego CLV: jeden klient, jedna sprzedaż. I co dalej?Kategoria: BIZNES, FirmaUtrzymanie lojalności stałego klienta jest od 5 do 7 razy tańsze niż zdob
Data publikacji: 2017-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe technologie przyciągną biurowego najemcęKategoria: BIZNES, FirmaRozwiązania IT coraz częściej stają się integralną częścią wyposażenia współczes
Data publikacji: 2018-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fubloo – personal branding dla menedżerówKategoria: BIZNES, FirmaNowość na rynku benefitów pracowniczych Fubloo – personal branding dla menedżerówNa ryn
Data publikacji: 2020-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnorodne zespoły są kluczem do sukcesuKategoria: BIZNES, FirmaRaporty mówią same za siebie – na kierowniczych stanowiskach liczą się kompetencje, nie pł
Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy Twoja firma jest skalowalna?Kategoria: BIZNES, FirmaSkalowalność to słowo, które cały czas po polsku brzmi dziwnie. Powoli jednak powinniśmy się zacząć
Data publikacji: 2020-11-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak sprzedawać w czasie kryzysu?Kategoria: BIZNES, FirmaŻycie to ciągła zmiana. Trzeba to sobie uświadomić i być przygotowanym również na trudne czasy. To o
Data publikacji: 2020-12-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MŚP powoli przekonuje się do pracy zdalnejKategoria: BIZNES, FirmaJak pokazuje najnowsze, VI badanie Krajowego Rejestru Długów „KoronaBilans MŚP”, druga fal
Data publikacji: 2019-01-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perfekcyjnie słodki rok, czyli podsumowanie 2018 wg Perfetti Van MelleKategoria: BIZNES, FirmaNowe produkty, szukanie nietradycyjnych sposobów promocji, otwarcie n
Data publikacji: 2017-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ideal Group. Rekordowe przychody i inwestycje w nową markę.Kategoria: BIZNES, FirmaO 70 proc. wzrosły przychody białostockiej firmy vendingowej Ideal Group w ubi
Data publikacji: 2017-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi – skuteczna forma promocji firm z branży zabawkarskiej?Kategoria: BIZNES, FirmaRynek zabawek w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Globalna konkurencja