Data publikacji: 2016-09-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WhatsApp? Biurowa komunikacja w dobie social mediówKategoria: BIZNES, FirmaBadania pokazują, że w ciągu doby spędzamy ok. 1,7 godziny korzystając z mediów spo
Data publikacji: 2014-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promotech z tytułem Mocna Firma Godna Zaufania 2013Kategoria: BIZNES, FirmaPromotech, białostocki producent i eksporter narzędzi i automatów spawalniczych, uzysk
Data publikacji: 2016-05-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dieta dla mózguKategoria: BIZNES, FirmaNasz mózg podczas pracy wymaga odpowiedniego paliwa, na które składają się nie tylko tłuszcze, ale także proteiny, wę
Data publikacji: 2018-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lody a sprawa polskaKategoria: BIZNES, FirmaTo zaskakujące, ale lody na naszych stołach zagościły powszechnie dopiero po odzyskaniu przez Polskę niepodległośc
Data publikacji: 2017-01-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Audyt energetyczny – obowiązkowe źródło oszczędnościKategoria: BIZNES, FirmaAudyt energetyczny – obowiązkowe źródło oszczędnościZa sprawą obowiąz
Data publikacji: 2018-04-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reaguj na kryzys i dbaj o opinię w internecie – bezpłatne warsztaty w Idea HubKategoria: BIZNES, FirmaWedług badania Sprout Social, internauci przestają ob
Data publikacji: 2018-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tomasz Małecki nowym Dyrektorem Sprzedaży w Edenred PolskaKategoria: BIZNES, FirmaDo zespołu Edenred Polska na stanowisko Dyrektora Sprzedaży dołączył Tomasz
Data publikacji: 2015-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: APS SA przyśpiesza po I kwartaleKategoria: BIZNES, FirmaNotowana na NewConnect spółka Automatyka Pomiary Sterowanie SA podsumowała I kwartał swojej działalnoś
Data publikacji: 2020-04-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość nadeszła szybciejKategoria: BIZNES, FirmaPrzyszłość nadeszła szybciejZdalne funkcjonowanie to nie nowość. Do tej pory Polacy na co dzień cora
Data publikacji: 2016-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bankowcy i ubezpieczyciele są skuteczni tylko w 24%Kategoria: BIZNES, FirmaZmiany trwają u nich dłużej niż w przemyśle, często przekraczają budżet i niechę