Data publikacji: 2018-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pracownicy wcześniej czekają na MikołajaKategoria: BIZNES, FirmaJak pokazują wyniki badania „Szef pomaga Mikołajowi” przeprowadzonego na zlecenie Sodexo Ben
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe firmy wolą stracić pieniądze niż kontrahentaKategoria: BIZNES, FirmaAż 76% mikro, małych i średnich firm nie korzysta z zapisów Ustawy o terminach zap�
Data publikacji: 2016-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak i gdzie przechowywać gotówkę w biurze?Kategoria: BIZNES, FirmaCiągły napływ gotówki, weksli, rachunków i innych dokumentów może stanowić w biurze doś
Data publikacji: 2017-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mikomax Smart Office z dwoma nominacjami do TOP DESIGN award 2017Kategoria: BIZNES, FirmaKonkurs TOP DESIGN award po raz dziewiąty promuje najlepsze pod kątem wzo
Data publikacji: 2020-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tytuły Bizneswoman Roku przyznane – poznaj zwyciężczynieKategoria: BIZNES, FirmaZnamy zwyciężczynie kategorii otwartych spośród 710 nominacji w XI edycj
Data publikacji: 2020-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TaniaKsiazka.pl i Bee.pl na wysokich miejscach w rankingu Opineo 2020Kategoria: BIZNES, FirmaWedług rankingu Opineo 2020 białostocka księgarnia TaniaKsiazka.pl je
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przedsiębiorco, chcesz przyciągać młode talenty? Zadbaj o rozpoznawalność marki!Kategoria: BIZNES, FirmaJoanna Kotzian, Employer Branding Manager w HRK, przeds
Data publikacji: 2020-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarty webinar: Jak osiągnąć efektywność w nowej rzeczywistości?Kategoria: BIZNES, FirmaJuż w czwartek, 25.06 zapraszamy na otwarty webinar poświęcony digi
Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła 2. edycja konkursu „Firma wolna od tytoniu”Kategoria: BIZNES, FirmaPracodawcy RP rozpoczynają drugą edycję konkursu „Firma wolna od tytoniuPracod
Data publikacji: 2017-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak optymalizować procesy obsługi klienta?Kategoria: BIZNES, FirmaZadowolony z jakości obsługi klient jest lojalny, bardziej otwarty na zwiększenie wartości za