Data publikacji: 2016-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLP Group startuje z budową centrum dystrybucyjnego dla MAKROKategoria: BIZNES, FirmaMLP Group rozpoczęło budowę centrum dystrybucyjnego dla sieci MAKRO Polska.
Data publikacji: 2017-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozszyfruj klienta, by być lepszym sprzedawcąKategoria: BIZNES, FirmaW relacjach, a już szczególnie w kontaktach handlowych, bardzo ważne jest, aby sprzedawca p
Data publikacji: 2015-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KiK – komunikacja z klientem w wirtualnej przestrzeniKategoria: BIZNES, FirmaFirma KiK, która z sukcesami rozwija w Polsce sieć sklepów odzieżowych, w paździe
Data publikacji: 2017-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cele rozwojowe osiągnięte!Kategoria: BIZNES, Firma24 lipca 2017 roku odbyło się tegoroczne walne zgromadzenie akcjonariuszy Schöck. Zarząd potwierdził, że ws
Data publikacji: 2018-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkoweKategoria: BIZNES, FirmaPracodawcy nie szczędzą pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. Na Wielkanoc niemal co druga
Data publikacji: 2018-07-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TECE inwestuje pod StrzelinemKategoria: BIZNES, FirmaFirma TECE, globalny producent rozwiązań sanitarnych i grzewczych, wybuduje w Pęczu nowy zakład produkcyjny.
Data publikacji: 2018-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa OEX przejmuje w zarządzanie 48 sklepów od OrangeKategoria: BIZNES, FirmaW dniu 7 maja 2018 roku Tell Sp. z o. o. z Grupy OEX podpisał umowę dzierżawy, na
Data publikacji: 2019-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koniec problemu braku programistów na rynkuKategoria: BIZNES, FirmaDeficyt programistów na rynku, ich wysoki koszt czy długi czas oczekiwania na realizację proje
Data publikacji: 2018-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces firmy MajsterPol potwierdza, że warto inwestować w rodzinny biznesKategoria: BIZNES, FirmaRodzinne firmy różnią się od swoich „nierodzinnych” konkur
Data publikacji: 2019-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dylemat niskiego CLV: jeden klient, jedna sprzedaż. I co dalej?Kategoria: BIZNES, FirmaUtrzymanie lojalności stałego klienta jest od 5 do 7 razy tańsze niż zdob