Data publikacji: 2017-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adaptacja pracowników – nie tylko dla nowychKategoria: BIZNES, FirmaOsoby, które rozpoczynają pracę w nowej firmie, potrzebują czasu oraz wsparcia, by poznać
Data publikacji: 2018-01-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIŚNIOWSKI w nowej odsłonie i z innowacyjnym podejściem do projektowaniaKategoria: BIZNES, FirmaFirma WIŚNIOWSKI – czołowy, polski producent bram, drzwi i ogr
Data publikacji: 2018-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DB Schenker wprowadza w Niemczech inteligentną rękawicę do skanowaniaKategoria: BIZNES, FirmaW swoim magazynie w Eching niedaleko Monachium DB Schneker wprowad
Data publikacji: 2019-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DANONE przekazuje akcje swoim pracownikomKategoria: BIZNES, FirmaPracownicy grupy spółek DANONE stali się udziałowcami firmy, otrzymując bezpłatnie jej akcje.
Data publikacji: 2020-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultima Ratio – e-arbitraż ważnym elementem nowej rzeczywistościKategoria: BIZNES, FirmaZnoszone są kolejne obostrzenia wprowadzone w celu powstrzymania roz
Data publikacji: 2016-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krakowski StartUp w finale Międzynarodowego konkursu!Kategoria: BIZNES, FirmaZaczynali w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Krakowie, poprzez swój bizn
Data publikacji: 2020-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Liderzy przyszłości uczyli się zarządzać globalną firmą na P&G CEO ChallengeKategoria: BIZNES, FirmaStudenci z Polski i krajów bałtyckich mieli okazję
Data publikacji: 2017-08-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak szybko i efektywnie uruchomić dodatkowy kanał sprzedaży w branży FMCG?Kategoria: BIZNES, FirmaWprowadzanie na rynek nowych produktów to jeden z elementów,
Data publikacji: 2019-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne nowości w ofercie LechaKategoria: BIZNES, FirmaLech Garmażeria Staropolska wprowadza do oferty dwa produkty, nowości na rynku spożywczym.Lech Garmaże
Data publikacji: 2020-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania DB Schenker #WeKeepEuropeMoving: Europa na drodze do „nowej normalnościKategoria: BIZNES, FirmaSpójne działania w czasie kryzysu Covid-19 dzięki stabi