Data publikacji: 2018-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trzy marki Multi Ice na Targach Franczyzy w WarszawieKategoria: BIZNES, FirmaPo raz kolejny podlaska firma Multi Ice weźmie udział w największych w Polsce warszaw
Data publikacji: 2014-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polscy eksporterzy ponoszą straty na ZachodzieKategoria: BIZNES, FirmaPolscy eksporterzy coraz częściej ponoszą straty nie tylko z tytułu utraconych rynków zby
Data publikacji: 2017-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIS Group Gepardem BiznesuKategoria: BIZNES, FirmaPodlaski producent kotłów na paliwa stałe, TIS Group, otrzymał tytuł Geparda Biznesu 2016. Tym samym firma zna
Data publikacji: 2019-08-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: fischer nagrodzony prestiżowym tytułem Top InnovatorKategoria: BIZNES, Firmafischer wiedzie prym wśród firm innowacyjnych sektora MŚP w Niemczech. Konsekwentne
Data publikacji: 2013-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dachser przejmuje pakiet większościowy w Waco Logistics w FinlandiiKategoria: BIZNES, FirmaDachser, działający globalnie operator logistyczny, zwiększył swoje
Data publikacji: 2018-05-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuro, które wspiera rozwój startupuKategoria: BIZNES, FirmaZ raportu Startup Poland z 2017 r. wynika, że aż 71 proc. polskich startupów zatrudnia pracowników,
Data publikacji: 2019-03-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3M laureatem prestiżowej nagrody „Tego, który zmienia polski przemysł”Kategoria: BIZNES, Firma3M, jeden z największych amerykańskich inwestorów, którego d
Data publikacji: 2017-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Menu, wystrój, komfort akustyczny – na co zwracamy uwagę w restauracjach?Kategoria: BIZNES, FirmaJedzenie, obsługa, wystrój. To kryteria, które bierzemy pod u
Data publikacji: 2019-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pure Q9 – nowy wymiar sprzątania w kampanii ElectroluxKategoria: BIZNES, FirmaPure Q9 – nowy wymiar sprzątania w kampanii ElectroluxMarka Electrolux
Data publikacji: 2017-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak optymalizować procesy obsługi klienta?Kategoria: BIZNES, FirmaZadowolony z jakości obsługi klient jest lojalny, bardziej otwarty na zwiększenie wartości za